Kommertsartikkel
Tähelepanu! Tegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!
Eestlased ei tunne end arvuti taga võõralt, sest tänu aastate pikkustele kogemustele, on eestlased pädevad programmeerijad ning loominguliselt innovaatilised. Kuna Eesti kogu võrgustiku selgroog on X-Road, saavad isegi eesti riigiasutused turvaliselt töödelda kriitilist inforatsiooni ning arendada rakendusi kohaliku elu edendamiseks.
Eestlased on kuulsad leiutajad ning seda eriti virtuaalsel moel. Juba 30 aastat tagasi kasutati unistusi oma elu paremaks muutmiseks. 2003.aasta jooksul sai see teoks ning esimene P2P võrgustikule põhinev suhtlusvahend nimega Skype sai avalikult kasutusele võetud.
Maailma tuntumad mängud põhinevalt peamiselt Aasiast ning Ameerikast. Mängude loojad teenivad iga aasta suurt kasumit, tänu inimestele meelelahutuse pakkumisega. Kuid eestlased ei ole kindlasti erandid, ning ka kodumaalt läheb mujale maailma hea turustamise tagajärjel palju ise loodud mänge. Kui Nutz super kasiino mäng aitab hasartmängudemaailmas võita eestlase hulgas populaarsust, siis strateegilised ning graafilised mängud koguvad populaarsust just eurooplaste ning ameeriklaste hulgas.
Järgnevalt loetleme üles enim populaarsed eestlaste poolt loodud arvutimängud:
a)
Disco Elysium – Robert Kurvitzi novelli “Püha ja õudne lõhn” põhjal loodud arvutimäng sai 2020.aasta alguses üle kogu maailma tuntuks ning põhjuseid on mitmeid. Tegemist on veidi psühholoogilise draama ning strateegia elementidega vürtsitatud arvutimänguga, mille loomiseks läks eestlastel aega 5 aastat. Mängu graafika on arendatud põhjalikult, et väljanägemine oleks võimalikult sarnane mängudele nagu Kill Zone, Ghost ja teised maailma tuntud relvamängud. Pohmelliga ärkav politsei ohvitser peab hotellis ärgates hakkama lahendama kuritegusid, ning kuna kogu lugu ei rullu lahti koheselt, peab mängija täitma ise veidi lünkasid. The Times ajakiri väitis juba 2019.aasta lõpus, et Disco Elysiumist saab olema 2020.aasta üheks populaarsemaks ning ostetumaks arvutimänguks modernses maailmas. Aasta peale mängu turule tulemist, võitis see sama mäng 4 erinevat mängude auhinda Los Angelases peetaval mängude võistlusel.
b)
Death and Taxes – Eestlase Leene Künnapi poolt loodud musta alatooniga videomäng toodi turule 2020.aastal ning keskendub komöödia elemendi toomisele seoses surmaga. Mängus tuleb surmal (keda figureerib Grim Reapari tegelaskuju sarnane tegelane) teha otsuseid paberitööde majanduses. Küsimusi nagu kes on väärt surma ning keda tuleks päästa – visatakse mängus ette igas etapis. Lisaks küsimustega tegelemisele saab teha kontoris ümberkorraldus töid ning arveldada rahaga. Mängulooja soovib, et surma ei võetaks kui lihtsalt viimast lõppu elule, vaid ka komöödiaga vürtsitatud elu osa.
c)
Cheitha – ehk Headshot Lab on eestlaste loodud tulistamise mäng, mis lisati maailma tuntud arvutimängude striimimise tarkvara platvormile, kus igapäevaseid külastajaid on miljoneid. Mängu eesmärgiks on elus püsida võimalikult kaua, likvideerides vastaseid. Kasutamiseks on erinev arsenal relvi ning võitlusriiste, mida saab kasutada vastavalt ülesandele. Mäng ei ole hetkel enam väga uus, sest juba beeta versioon tuli välja 2018.aastal, mille alusel hakati pakkuma esimest visuaali ning võimalust mängu katsetada.
Eestlased on küllaltki tublid mängutööstuse valdkonnas, mõeldes välja loomingulisi lähenemisi mängumaailmale. Kuna tegemist on siiski miljoniäriga, kaasatakse oma loomingu loomisesse ka investoreid, mis seovad eestlaste mängustuudioid ka muu maailma riikidega, sealhulgas Ameerika Ühendriikidega.
NB! Lehekülje sisu kopeerimine ei ole lubatud OÜ A.J.A. Grupp kirjaliku loata. Täpsemad lehekülje kasutustingimused leiad siit.
Kui soovid lisada siia lehele kommertsartiklit kliki siia.